onsdag 1 april 2009

Maybe I'll be the president or something

Det är vår/påsk på bloggen! Tycker ni om det? Jag blir så glad när jag klickar in hit nu!

I think my heart just broke. O.O

Oh gooddd, tiny Nick! Han är så liten! så kort! Och han har en jättesöt tröja på sig och skojiga byxor. Baby Nick! Awkward Joe! teehe, the dancing! :D


Igår var Alla olika alla lika på besök på vår skola. De pratade om fördomar. Jag lärde mig inte så mycket. Men jag tycker inte om fördomar. Jag var inne på deras sida och de har en blogg som faktiskt var ganska underhållande. Gör ett besök?

Dagens låt: Demi Lovato - Behind Enemy Lines

Hennes nya låt som hon släppte tillsammans med the deluxe edition av hennes skiva. Jag tycker väldigt väldigt mycket om den. I början påminner den mig om Jack Johnson's Upside down. :) Den är väldigt mycket mer gungig och funky en allt annat på hennes album. Hon är så mycket rock annars. Här, Trainwreck, så får ni höra hennes rockigare sida. Hon är amaaazing. Och söt. Och rolig. :D Och jag önskar mig hennes skiva i födelsedagspresent.

2 kommentarer:

Astrid sa...

Jag äääälskar färgerna och blommorna och allt! Det är jättefint och gulligt :D Och ja, man blir glad av det :D

petra sa...

OMFG VAD OTROLIGT SÖTA DE VAR. Haha stackars Joe, han trivdes inte med att vara background singer:Pmen ååå Nick. OCH HAN HÅR! och hans tröja och Joe är ett flygplan och AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA