torsdag 30 april 2009

listen up, assface

GLAD VALBORG!

Idag har vi haft studiedag! Toppen, sa knoppen.

Innan jag gick till slagstaglass idag så spelade jag Phantom Planet. När jag kom hem 2 och en halv timme senare, spelas samma skiva fortfarande. Heh.

Slagstaglass! Mums! Muuuums!

Jag tittar efter recept på caramel popcorn. Hittar inte direkt något bra. Men det blir nog gått ändå. 
Travis McCoy och Brendon Urie. Bara för att jag kände för att posta en bild. Och för att jag vill att videon till Open Happiness ska släppas nån gång.

Men heeey, det verkar inte som om Hannah Montana kommer komma odubbad till Eskilstuna. :(

En skiva som jag aldrig tröttnar på är Black Gold's "Rush". Det är ett sånt album som om man bara lyssnar på en låt så är det inget särskilt. Men hela albumet är så härligt och bra. <2

Igår tittade jag på hela Supersugen. Det är en komedi, som jag inte fann särsklit rolig. Men den har Michael Cera, så det var nog värt det. Tror jag. 

Inga kommentarer: