tisdag 21 april 2009

Worlds are spinning 'round, there's no sign of slowing down

Idag hade jag planerat att jobba på lite av allt det skolarbete jag ligger efter med. Men sen så fick jag se att Jonas Brothers hade släppt omslaget till deras kommande skiva. Det ser ut så här:


(Fullsize, ifall att nån skulle vilja ha bilden som typ wallpaper. (Det har jag.))

Oh hey there, ridiculously good looking boys.

Jag tycker att det är ett riktigt trist omslag till en skiva, det säger ingenting om vilka de är eller deras musik. Det säger bara att de ser bra ut. Men de ser så jäklanch bra ut. Guh. *stirrar lite till*

Åh, Ugly Betty idag var such a JOY! Marc being both super hot and confident, and then sad and heartbreaking, and then adorable and happy! BLESS HIM. Och Justin? Så söt och också heartbreaking!

Life isn't suffocating.

Air isn't overrated.

1 kommentar:

petra sa...

Hahah har den redan som bakgrundsbild:D<333