söndag 12 april 2009

How many ways is there to say that I forgot?

Nu tyckte jag att det faktiskt behövdes ett nytt inlägg här. Det var nästan fem dagar sen någon skrev, rekord kanske? :)
Dessutom är jag trött på att se den där dumma bilden om pollen.

Så, i Fredags var det Lillebror. Jag, Agnes Johanna och Lisa tog oss dit och lyssnade på bra musik. Några band hade jag hört förut, några hade jag inte hört. Jag blev glad när Mysfaktorfabriken spelade för dom visade sig vara väldigt bra, desutom visslade dom imponerande fint. Jag tror att jag måste öva på det, det är ju faktiskt en kunskap som alla borde ha. Sedan var det en kille i ett band som såg ut precis som Dan Humphrey från Gossip Girl. Ganska roande. Han hade tillochmed på sig en rutig skjorta vilket jag förknippar Dan med väldigt mycket. hm.
Svart var också där och spelade! Dom var lika bra som vanligt, om inte bättre. Dom spelade 'Pärlor' av Kent! Väldeligen bra.

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Läst lite Artemis Fowl och pluggat. Jag känner mig duktig som har börjat på hemprovet i ekologi, för jag vet att jag inte alls kommer att ha lust att göra det senare. jag har även tittat lite i kemiboken. Ett poäng till mig.

ikväll är det sista avsnittet av Merlin. Det är synd för jag tycket om det programet, men det är bara att vänta till nästa säsong. Utöver Merlin så är det också Gossip Girl och Supernatural ikväll. Spännande. Jag tror att Supernatural avsnittet handlar om den där vampyren i Transylvania som är helflummig.

Ciao!

2 kommentarer:

lisa sa...

YAY nytt inlägg! det behövdes!

Johanna sa...

YAY! Flummvampyren for the WIN!
Jag har pluggat inget det här lovet. *rebellisk och förmodligen dum*