fredag 17 april 2009

I'm so skint and demoralised

Hej där!

Här sitter man och ignorerar faktumet att ett hemprov som ska skickas in IDAG ligger och vilar bland mina andra dokument, praktiskt taget orört. Jag kan verkligen inte komma mig för att ta tag i det hela och skriva det fördömda provet. Det är helt enkelt för tråkigt. Jag skulle hellre göra alla sakerna i pollen samtidigt än beskriva hur man flörtar i etologiska termer. Det kommer sluta med att jag sitter ikväll klockan 11 och skriver prov! Åh nej jag berättade slutet.

Idag är det fredag. Härlig, solig fredag. Inga fler vardagar den här veckan inte. Bara sova och göra 'inte så mycket' hela helgen!

Pär, min mentor, ska sluta! Det är lite sorgligt, vi ska inte ha honom nästa år. ): Vi kommer att behöva byta namn på fråga-Pär-lådan!

Nä nu ska jga göra det där dumma provet (yeah right) så vi hörs vänner!

Cyanide and Happiness

6 kommentarer:

lisa sa...

SKA PÄR SLUTA???? D:

Ellinne sa...

Jaaa D: Efter den här terminen...

Anonym sa...

but whyyy?

eellinne sa...

Han längtar hem till Umeå :(:(:(

lisa sa...

men hans saamboo dåå?

rellleleine sa...

Hon kommer tydligen också därifrån så hon längtar också hem... ):