onsdag 20 maj 2009

Can't go far but you can always dream

0.O När kom vi över 300 inlägg? För 10 inlägg sen! Oj.

Idag var Elin, jag och Petra på bio! Vi såg 17 Again, starring Zac Efron. Den var bra! Den var som en stor luddig boll av JOY and GIGGLY AWESOMENESS. Eller så var det bara Zac. Jag vet inte, det är möjligt. För de delar av filmen som inte hade Zac var klart sämst. I vilket fall som helst så tyckte jag om den!

Jag skulle vilja gå mycket på bio. Filmer som jag egentligen vill se: Hannah Montana the Movie, Star Trek, Coraline & Night at the Museeum 2. Men det är så dyrt att gå på bio. Typ. 

På söndag är det morsdag och vet ni vad mer? PERNILLA DAGEN. That's right, Pernilla har namnsdag på söndag. Då måste vi fira!

Nu ska jag ta och rensa ur min gif-mapp. För att den är så förskräckligt stor att jag aldrig ens tittar i den. Jag vill bara spara de gifar som gör mig glad!


1 kommentar:

Johanna sa...

Woho 300!!! för 10 inlägg sen...