tisdag 19 maj 2009

The human condition, the final hour

Hejsan! Jag tänkte bara skriva och berätta att jag finns. Jag har visst varit lite tyst på sistone.

Idag cycklade de tre vännerna till och från skolan. Det var roligt tyckte de och bestämde sig för att göra om det imorgon. Så om ni ser tre flickor på cykel på väg till, eller från, METG så är det bara vi.

Jag har precis skrivit ut ett helt träd med papper som alla är tryckta med försenade svenska-uppgifter. De är lite mähä allihopa, men vad ska man ta sig till?

"Ingenting har någon betydelse, det har jag vetat länge. Så det är ingen idé att göra något, det har jag just kommit på."
Ur Intet av Janne Teller

Här har ni en liten bild jag brukar kalla The View har roligt, Steve ser obekväm ut.

5 kommentarer:

lisa sa...

HAHAH Steve

Astrid sa...

Jag kan inte gå på bio idag. Pag komenterade i ett tidigare inlägg om det :P Och har inga pengar på mobilen heller :P

lisa och pellin sa...

Yah, förlåt, vi såg det sen! Synd pynd.

Agnes sa...

Åh, den boken har jag planerat att läsa! Intet alltså. Är den bra? Den verkar bra.

Johanna sa...

Den är brabra! Fast jag har bara läst halva :)