fredag 29 maj 2009

Don't you feel bad for the suicidal cat that's stuck with 9 lives

Titta så söta vi var en gång i tiden. 

Imorgon klockan 2 ska jag fira kusinbarn Hugo, han fyller ett år. Så jag är väl där i några timmar, men sen, på kvällen, då får vi göra någonting? Gå på bio på Coraline, eller titta på Big Fish som Josefine var en ängel och lånade ut. <3>

Jag låtsas att jag har sommarlov! För nu är allt skolarbete avklarat. Men om lite mer än en vecka så börjar jag sommarjobba. Så jag får ha sommarlov nu! Det kommer vara fint väder i helgen. Toppen. 

Everybody knows the end is where you hope you never say "I could have done it better".
Jag hoppas att jag inte känner så i slutet av gymnasiet. För jag har inte orkat med skolan ordentligt, och jag bryr mig inte det minsta om det nu.
Don't wanna get there wishing that you'd given more.


Inga kommentarer: