onsdag 27 maj 2009

Ugly is the world we're on, if I'm right then prove me wrong

Hallå hallå! Jag äter gamla kakor. Eller inte gamla, men de har legat framme sen igår och är en aning sega. Men goda ändå!

Skolan är aldrig så svår som man föreställer sig att den ska vara. Snart är denna vecka över och allt skolarbete också. Det blir nog bra.

Idag fick jag brev från Svenska kyrkan om mitt sommarjobb! Min timpenning är 76 kr  + semesterersättning på 14:80 kr per timme. PENGAR, WOHO. Jag ska jobba till 3/7. Sen blir det sommarlov! Haha. 

Transylvania

Det här är min favorit av Mcflys musikvideor. Transylvania är en jättebra låt. Videon är som en gammal skräckfilm, där Mcfly spelar alla karaktärerna. Inkusive kvinnorna. :D

Den innehåller också sång från Tom, Danny och Dougie. Att 3 av 4 i ett band är sångare måste vara så nära man kommer ett pojkband utan att egentligen vara det. 

Inga kommentarer: