lördag 16 maj 2009

Don't you know who I am?

HAllå!

Nu är det varmt ute igen, dock blåser det ganska mycket. Glass skulle verkligen vara gott just nu, särskilt den där nya geisha-glassen! Någon gång ska jag smaka den. För tillfället försöker jag lösa korsord i aftonbladetsbilagan. Jag måste säga att det kunde ha gått bättre, jag tycker att barnkorsordet är alldeles försvårt! Liksom, vad är en höjd med grus i? Det är ingenting som alla barn vet. (Iallafall inte jag)

Idag ska jag förmodligen ta mig in stan för att hälsa på farmor. Jag behöver hennes hjälp med att sy upp en klänning och göra om en tröja till ett linne.



Ikväll är det melodifestivalen! Inte för att jag brukar titta sådär jättenoga, men man måste ju titta lite iallafall. Jag ska även skriva klart min bokrecension så att jag har det gjort. Jag lämnade ju in det förra svenska arbeten vääldigt sent, så jag ska försöka att göra det i tid den här gången. Dock inga löften.


OCH! 17 again har premiär i Eskilstuna ikväll! Jag vill se den någongång! Någon som följer med? Jag, Astrid, Petra och Lisa tänkte ju se den förut innan vi fick reda på att den inte gick i Eskilstuna. Så, vill ni fortfarande gå någongång?

2 kommentarer:

Astrid sa...

Jag kan inte på onsdag :( Är det någon som kan imorn? Om ingen kan imorn så skit i mig :P Eller nej, asså nej ni fattar men aa :P Jag behöver inte följa med i så fall:P

elin&lisa sa...

Jahaa...Vi har redan bokat biljetter tills ikväll...:(