onsdag 20 maj 2009

Dog poo?! This is awesome!

Hi y'all!
Idag är det fredag. NOT! Fast typ, så det är okej i alla fall. Idag var jag på stan med syster yster och mammi. Jag köpte ett par brallor och en bikini. Det är den första bikinin jag köper på 2 alternativt 3 år. Jag badar inte så mycket.

Nyss tittade jag på en film såm gick på tv. Den hette Bubble Boy och handlade om Jake Gyllenhaal som inte hade något immunförsvar och därför levde i en plastbubbla (jag höll på att skriva bula). Det var en vrickad film. En mycket, mycket, MYCKET vrickad film.

Emma och Jag: *går ifrån matbordet*
Mamma: Alla flickor tar undan sina tallrikar.
Jag: Uh.. Ok.
Emma: *sjungande* Alla flickor utom jag...

Långhelg nu! Vilket innebär plugga plugga plugga. Jag älskar dig skola, du äter mitt liv. Inifrån och ut.

2 kommentarer:

lisa sa...

oooh brallor och bikini! hur dana?

hahaha din syster är mycket rolig!

Johanna sa...

Brallorna är jeans och bikinien är röd och blommig :P