torsdag 28 maj 2009

silly boy youre just dying to be tragic

Hej hej.

Idag fick jag veta att jag har MVG i både franska och datakunskap. Ärligt talat förstjänar jag inget av dom. Datakunskapen gick till så här:

Frasse: Du ligger på VG+.... blir du väldigt ledsen om du bara får VG?
Jag: Jaa....
Frasse: Ja, då får du MVG!

Pete Wentz. Sometimes he breaks my heart a little.

Han har en blogspot som består av tankar och diktliknande saker. Vissa saker han skriver där hamnar i låtar senare. Det mesta han skriver förstår jag inte ett skvatt av, men ibland stöter jag på saker som slår en rätt i magen. 

you could trade mistakes for sheep
and count me away forever at night.


Hans ord får mig i en konstig sinnestämning.

 i feel like i am constantly on the defense, like i have to work so hard just to make people not hate me that i am not even myself.

i am in love with everything that is broken and sometimes i like it that whats broken is in love with me.

Han är som vi alla ibland, deprimerade samtidigt som vi inser att vi skulle kunna undvika det,
samtidigt som vi inte kan göra något åt det. Eller inte vill. 

silly boy youre just dying to be tragic silly boy youre just dying

Inga kommentarer: