torsdag 14 maj 2009

I heard that you were trouble but i couldn't resist

Well hello, inaktiva jag. En månad sedans mitt förra inlägg! Nästan värt att fira.

So, imorgon har vi biologiprov vilket jag inte alls har pluggat till. Försöker läsa igenom de ca 50 sidorna som vi har prov på. Hurra. Nu bloggar jag för att slippa plugga, inte särskilt smart men mycket effektivt.

Idag var Lisa sjuk, det var tråkigt. Jag och Johanna sysselsatte oss med att spla Othello (stavning?) på datorkunskapen. Jag måste tillägga att jag van två av tre gånger. Dock vann hon på de flesta andra spelan vi spelade, men det räknas inte.

Jag funderar på att måla naglarna, med jag vet inte alls vilken färg. Rött skulle vara fint, eller lila. Jag tycker om lila. Fast jag skulle även kunna måla i svart, men det är så tråkigt. (Fast fint)

Nu tänker jag äta middag länge för att få slippa plugga ännu längre.

2 kommentarer:

Astrid sa...

Jag målade naglarna rosa igår! Det är fint :)

Eliin sa...

Jaa, naglack är bra! x)