söndag 24 maj 2009

Detta inlägg handlar om Mcfly. Yup.

"Klockan 8 tänker jag plugga. I en timme." sa Lisa till sig själv för en halvtimme sedan. Sen slog klockan 8. Lisa pluggade inte. Hon började på ett inlägg i bloggen istället.

Igår satt jag nästan hela dagen och lärde känna Mcfly. Det är ett brittiskt pop-rock band. De är väldigt söta. Fast inte särskilt om man tänker på deras utseende. De ser ut så här:

Eller så är de söta? Äsch, jag har glömt bort vad jag tyckte om dom först. Och nu gillar jag dom så jag kan inte bedöma deras utseende längre. Jag väntade mig att Tom (längst till vänster) skulle bli min favvo. För han ser så gullig ut och gillar Twilight och är söt på twitter. Men Danny (störst!) är rätt så underbar. Eller så föll jag när han skrattade, för det ser ut så här:
XD. (Det där är från Never mind the buzzcocks, runt 5.15. För övrigt är Dan från The Feeling med i det där avsnittet. Och så är det där programmet alltid roligt pga Simon Amstell, vars comedic timing är otrolig.) Annars ser Danny mest ut som en hundvalp.

De pratar fint, vilket gör det mycket trevligt att titta på youtube clip!


Jag har beställt en live dvd med dom. Den kommer om 5-8 dagar. Jag längtar.

Inga kommentarer: