söndag 3 maj 2009

So shut your mouth before I shoot you down, old boy

11 oktober kommer Green Day till Globen.
Biljetterna släpps om 10 timmar och 10 minuter.

ä
Jag är skitnervös.
ä
Imorgon klockan nio kan bli jordens undergång. Får vi inte biljetter kommer världen utplånas. Eventuellt av mig.
ä
Green Day live har varit en dröm sedan femman eller sexan. Då Matilda köpte live-dvd:n Bullet in a Bible. Hon övertygade mig om att det här var ett bra band. Green Day var det första bandet jag älskade.
ä
Ack, som jag har längtat i fem år. Och nu äntligen.

l
Edit:

(Femte inlägget i rad som har en bild!)

1 kommentar:

Matilda sa...

ÅH ÅH ÅH AGNES det här var den VÄRSTA dagen i mitt liv nästan ju... när du sms:ade ba: ticnet är överbelastat... jag var SÅÅÅÅÅ nära på att börja gråta, helt ärligt. Green day är min största dröm att se live!
jag trodde allt var förlorat!
Anyway puss på dig <3