fredag 15 maj 2009

tweet away, you lonely shoe

Mitt hår är ganska fint idag. Det är typiskt, att man ska ha fint hår när man är sjuk och stannar inne.

Men jag mår bättre idag. Jag är inne på datorn. När jag loggade in så fick jag veta att Johanna och Elin har addat mig på Twitter. Vad är det här? tänkte jag. Ska vi använda twitter nu?

Tydligen så ska vi det. Så om du också vill vara med, se till att adda oss:

Johanna:ItsInsanity

Nu tänkte jag posta en bild. Hmm, tänkte jag, ska jag ta en med Ryan Ross i sin rosa kostym, eller den nya bilden där Joe Jonas posar sexxxyyy. "POSTA BÅDA!" sa Johanna. I capslock. Så, här får ni:
Mr Jonas. Soaking wet. Hahhaha, vems ide var detta? Har Disney godkänt det? Oh Joe. (Pssst, jag vet inte om det är läsbart, med det står att hans celebrity crush är Daniel Craig. :D)

Mr Ross. I en laxrosa kostym. Den där mannen är på väg att lyfta upp honom. Haha. 


2 kommentarer:

Johanna sa...

HAHAhahah jag skrattade åt båda bilderna!

Elin sa...

HahahaH! Jag meed! xD