söndag 3 maj 2009

I was a boy who yearned to be a cover girl

Idag är det söndag. Härliga söndag, du förgyller min vecka. Söndagen är icke solens dag, nej då. Söndag är dagen då alla skolbarn känner ångest över att behöva åtevända till skolan och att deras sista dag av frihet snart är förbi.

Idag målade jag naglarna. Det var trevligt, det var länge sedan någon sånt inträffade i mitt liv. Jag köpte nästan en cykel också. Det var lite av en besvikelse. Loppis åt klassen igår! Det var ganska roligt, fucktiskt. Jag åt tacos också, men av någon outgrundlig anledning glömde jag majs. Så kan man sammanfatta Johannas helg. 

Idag åt jag min allra första polkagris (Som jag sålde för klassen, givetvis. Jag har ätit polkagrisar förut, duh)! Hallonsalt. Recension: Mums fillibabba!

Random qoute of the day:

"James Dean taught me not to speed, River Phoenix taught me not to DO speed, and Marlon Brando taught me to slow down on the cheeseburgers."                                                                                                                                                         -Emile Hirsch


Här är en Edward Larrikin. Han har ett leende man aldrig tröttnar på.

Dagens låt: Larrikin Love - Six Queens 

1 kommentar:

Agnes sa...

OJ, undrar om vi skrev samtidigt :P

Söndagar suger