måndag 9 februari 2009

The answers aren't the same when the questions keep on changing

Hej. *bangs head against the wall*

Jag var nyss på Konsum. Med mamma. Hon behövde mjölk. Jag behövde komma bort från ett skolarbete som inte går bra. Ett tal, som är en vecka sent. Och som just nu inte är det minsta likt någonting argumenterande. Snarare informerande. Mitt budskap är luddigt.

Jag lyssnar på Kimya Dawson och önskar att jag kunde läsa Artemis Fowl, Johanna lånade mig senaste boken idag.

Det är det jag hatar allra mest med skolan och min inkabilitet att studera. Hur man slösar tid på att försöka/låtsas plugga. När man istället skulle kunna läsa.

I'm trying to be brave 'cause when I'm brave
other people feel brave
but I feel like my heart is caving in

Nu ska jag äta! adjö!

Inga kommentarer: