lördag 14 februari 2009

Valentines day

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG !

Jag fick en ny mascara och 2 par strumpor av min mamma. Har ni fått någonting? Har ni gett någonting?

DET ÄR LOV! YAY! YAY! YAY!

Igår åt vi på Ming faktiskt, och sen så drog vi hem till Agnes. Och tittade på Across the Universe. Jag tyckte om den. Det är en musikal med Beatles-musik.

Sen tittade vi på Agnes kort sen hennes semester. Sen tittade vi på hennes familjs home videos sen när dom var små. Det var jättejätteroligt!

Nu ska jag fika med mina föräldrar! Sen bär det av till farmor! Ha det bra! Glad dag!

Och denna bild passar för att Joe Jonas har rosa på sig. Rosa är kärlekigt.

Men egentligen postar jag den för att Joe är så fin i lockigt hår.

OCH, har ni alla sett detta: 13 year old father. I. Am. Shocked.

Inga kommentarer: