tisdag 10 februari 2009

I'm a bad boy cause I don't even miss her

Hejsan!

Jag är på bra humör idag. Jag sitter framför teven med mamma och pappa. Ganska socialt, va? Fast sen så har jag ju datorn framför mig också. Och hörlurarna i. Så egentligen är jag i min egen värld.

Jag kan inte sluta lyssna/titta på Jonas Brothers cover på Tom Pettys Free Fallin'. Joe låter underbar. Och det är lustigt när han sjunger "I'm a bad boy", tittar åt Nick och sen smirk-ar. Och sen så skriker alla i publiken förskräckligt.

Jag längtar till lovet!

Dagens låt: Open Happiness - Butch Walker. Och Brendon Urie, Patrick Stump, Travis McCoy, Cee-Lo, Janelle Monae & Polow Da Don. Det är nått slags underbart samarbete åt Coca cola. Den där låten är pure happiness.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar free falling! de sjöng den på den nyaste live-chatten och det var helt underbart:) och joe och nick<33

Anonym sa...

Tjolahopp!
Jag tycker bäst om Kevin, för han är så snäll. Fast Joe är ju snyggast. Men Kevin for always in my heart.
Han var så söt när dom var här i Svergie, han var jätteglad när man pratade med honom medans Nick såg ut som om han skulle svimma av rädsla och joe stod och såg allmänt dryg ut.
Kevin är bäst ! <3

/ Agnes Crazy vännina Matilda Karlsson :)