söndag 15 februari 2009

Repa-repa-repa

Idag och igår har jag repat!
And i love it. Särskilt när det går så bra som det har gjort den här helgen. Trots att sång-Maria äter pencilin och alltså inte får sjunga en ton på tio dar.

Jag sitter i Annas rum. Min lillaysters. Mitt eget rum är kalt och tomt och det ekar. Tydligen så ska jag få nya tapeter, jag vet bara inte vilka.
Jag har rensat mina skrivbordslådor. Det var tröttsamt och intressant. Och lite ångestframkallande emellanåt.
Jag slängde massor.
Jag hittade fem små pockémonfigurer i plast. Och mycket, mycket mer. Massor av riktigt gamla saker.
Alla mina kläder bor i källaren nu.

Det är läskigt att sova i Annas rum. Sooooova. Jag är trött.
Jag hatar att inte kunna somna.
Jag var extremt duktig i fredags och la mig innan ett. Och somnade snabbt.
Igår var jag nästan lika duktig och la mig vid halv två, men att sova gick åt helvete.

Hejdå.

Inga kommentarer: