torsdag 12 februari 2009

But I thought, this wouldn't hurt a lot. I guess not.

Hejsan. Svejsan?

Igår beställde jag skivor! Mando Diao's nya och Mgmt! Jag slår vad 3 kr om att de kommer anlända före den skiva jag beställde för 2 veckor sen, men inte har kommit än. Jag är inte moloken över det. Alls.

Vi har studiestuga! Vilket innebär att jag och Lisa sitter och tråkar. Nej, rättelse: Jag tråkar och Lisa sitter och skrattar åt någonting. Jag vågar inte fråga vad.

Gud vad jag älskar att söka sommarjobb! Det är ju bara så fantastiskt skoj och inte bedrövande alls. Och CV sen! Lätt som en plätt och kul som ett hjul! För att inte tala om personliga brev. Mm-m! Boy, gillar jag de där personliga breven?

Imorgon ska vi äta Thaimat. Thaimat oh-ah-ah! Sen är det lov. Lov, lov, ljuvliga lov. Jag ska åka på kryssnin till Tallin. Det ska bli roligt, jag har aldrig varit där.


Here, have some elf-Jared.

9 kommentarer:

Anonym sa...

JA! ELF-JARED! När vi blir stora måste vi regissera en film om elfs och sedan be honom spela huvudrollen! Han tackar säker ja!
:D

Anonym sa...

Säkert! :D

Anonym sa...

THAIMAT OH-AH-AH ! ! !

vi ska på bio? eller blire Lillebror?

Anonym sa...

... Bion verkar inte ha premiär här. :(
Och lillebror är väl inte förrän om 2 veckor?

Anonym sa...

hahah nehej okej xD

men åh :/ jag hade ju ställt in mig på bio!!!

Anonym sa...

jag med! :( skräckfilm lixom!

Menmen. vi kan väl hitta något annat att göra?

Anonym sa...

uuuuuh, am I just blind, or did a bright-blue duck just *poof* into your bloggbild???

vi kan se rosa pantern 2 på bio!!! eller ingen skulle gå på bio med mig...

Anonym sa...

haha, jag hatar rosa pantern!!!! du och din rosa panter, peter! :D

and, the bright-blue duck has always been there, so yeah, i guess you are blind.

Anonym sa...

I love the bright-blue duck... *starry eyed*