lördag 7 februari 2009

God morgon!

God morgon! Som sagt.

Lisa duschar. Snart. Jag har lånat hennes dator. För jag ska inte duscha, för jag har sovit över här och jag har inga kläder och sånt med mig. ^^
Det var mysigt att sova hos Lisa. Förutom att jag inte hade någon tandborste.
Snart ska jag cykla hem i snön.

Ojdå, det fanns visst inget shampoo. Jodå, säger hennes pappa.

Det snöade inatt. Det snöade jättestora flingor och det var vackert.

EDIT:

Dagens låt: I don't care
...................- Apocalyptica

Apocalyptica, de måste vara ett av de absolut coolaste banden som finns. Helt underbara. Jag har Mike att tacka för den upptäckten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar Apocalyptica! De är ascoola!!!

De har gjort en låt tillsammans med Ville Valo, den är jättebra, lite emo kanske, men fortfarande bra. Bittersweet, heter den.

Anonym sa...

jag har lyssnat på den :)

fast jag tycker inte att emo nödvändigtvis är något negativt. :P

de är ascoola!!