lördag 14 februari 2009

Touch me, Nick.

Apparently me trying to not laugh out loud sounds like crying.

Min mamma kom nyss in och undrade vad jag gjorde, skrattade eller grät jag. Jag tittade på Jonas Brothers on The Late Show Conan O' Brien:


Jag skrattade igenom ungefär hela saken.

Och de var på David Lettermans för några dar sen också. Jag har ingen länk. Men det var också bra. Ibland rör Joe väldigt lustigt på sin käke när han pratar. Det kan se ut så här:
Image and video hosting by TinyPic

Vi var hos farmor och åt god tårta som man blev illamående av. Hennes katt Simon är mysig. Jag vill också ha katt! Han börjar bli gammal nu. Jag minns när han var ung, då fick man knappt klappa honom! Han attackerade ens fingrar då. Nu är han hur lugn som helst.

Snart dags för deltävling 2 i Mello. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA LOL och nick i den hatten<333 och joe! och kanske kevin:P