måndag 16 februari 2009

The bridge between us is a rainbow

Hallå där! Vad pysslar ni med dåe? *gäsp*

Jag har läst alldeles för mycket på Oh No They Didn't på senaste tiden. Men det är lustigt, varje gång det är ett inlägg om Joe Jonas och Camilla Belle (skådespelare som han dejtar) så är det 1798909 skämt om att de ser ut som syskon. Hah.

Det är skönt med lov. Jag åt en äcklig pizza-baguette idag. Imorgon ska mamma och jag försöka hitta nya skidbrallor. För snart är det dags för skidresa!

Jag gjorde en Joe Jonas smiling picspam HÄR. Om ni behöver lite leenden i era liv, då borde ni klicka in där.

Jag är också fullkomligt förälskad i Demi Lovato. Hon har ett så underbart stort leende och urgulligt skratt och hon är jättevacker. :D Och hon gillar The Academy Is... Detta är min favoritintervju med henne. Hon ler hela tiden och skrattar och verkar jätteglad! Plus att det är suuperbra kvalitet på den där videon.

Haha, ja, jag håller på att falla för allting Disney. Men det gör mig ingenting.

I bland tycker jag att jag skriver alldeles för mycket om musik/tv/blah är och alldeles för lite om mitt liv. Då slänger jag ur mig saker som "jag åt en äcklig pizza-baguette idag". Men sen inser jag att det förmodligen inte är intressantare.

Klockan är inte ens midnatt och jag tänker gå och lägga mig! Men jag har förskyningshuvudvärk och är trött. Trots att jag inte gjort någonting idag! God natt på er. Puss. Haha. Vi ses på onsdag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

fortsätt skriva om äckliga pizza-baguetter!

OCH om tv och whatever.

hehe.

OCH jag vill träffas snart!

OCH förskylningar suger.

Anonym sa...

wow freakin' amazing picspam! och nicks tunga och joe och joes leende och ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

jag vill att de ska komma till sverige och signa album!