tisdag 3 februari 2009

When the day feels lost from the start

I am a fuckup. Hah, no.

Dagen började inte roligt. Jag tog mig till assahallen för att ha idrott. Bara för att få reda på att vi hade teori i skolan. Så jag fick gå till skolan. Blah. Det var kallt.

I am taking a vow: I will stay away from the Internet until Friday night. Det är 3 dagar. Det ska nog gå bra.

Det är inte det att jag spenderar för mycket tid vid datorn. I love the internets and it makes me happyhappy. Jag har bara glömt bort hur det är utanför denna bubbla. Jag ska pröva det ett tag. :P

Photobucket


Haha, om det skulle vara nått så svarar jag fortfarande på mejl!

(Spenderar jag för mycket tid vi datorn om jag tycker att 3 dagar är en utmaning?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha bra gjort isf. jag får ju klara mig utan internet när vi är i stugan men då knarkar jag dator i stan:P det känns som om man missar så mkt, blogg, mejl, skvaller:P men good for you om du klarar det! och 3 dagar är en utmaning!

Anonym sa...

lycka till