fredag 20 februari 2009

It's the company you keep, not the people you meet

Oh, by the way? MIN SKIVA KOM IDAG! Därför tillägnas detta inlägg denna underbara, efterlängtade och överaskande skiva.


Jag älskar den! Och det beror inte bara på den massiva besatthet som växte successivt ur förseningen. Det är så The View, fast med ett lite mognare sound, men fortfarande samma busiga touch. Och nämnde jag att Kieren sjunger? Kieren sjunger.

Idag var vi på Kafé Lillebror! Det var myspys, som vanligt. Vi kom en timme för tidigt och satt ganska ensamma ett tag. Sen smet jag iväg för att hyra en snowboard. Operation Nothing spelade akustiskt, det var gulligt.

Imorgon ska jag åka snowboard! Förhoppningsvis går det bättre än förra gången (Jag vrickade handleden). Önska mig lycka till!

Dagens låt: One Off Pretender - The View

Vi ses, vänner.

1 kommentar:

Anonym sa...

lycka till!