onsdag 4 februari 2009

Shock Horror

Tydligen har st Eskil blivit hotat med skottlossning. Det är lite obehagligt. Jag vet inte vad jag ska säga.

Nu ska vi snart ha engelska. Vi ska titta på film, jag tror den handlar om nunnor.

Min skiva kommer inte förrän om ty en vecka *gråter*. Jag ska aldrig mer handla från megastore, utom om de är de enda som har det jag söker. Vilket är fallet.

Naken är stark. Amen.
______________________________________

Nu har vi varit på engelska och ska hem! Imorgon har vi sovmorgon!

Hejdå från Elin och Johanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

det var faktiskt ganska obehagligt men nu är han gripen och det var bara ett skämt! :O dumma människa

Anonym sa...

det var inte alls särskilt obehagligt, det var spännande. Jag har aldrig sett så många poliser på en och samma plats tidigare!
Mer dramatik åt folket!

Anonym sa...

haha jag tyckte också om att det var dramatiskt men asså inte innan jag fick reda på saker. Jag blev mycket lugnare av att alla utanför skolan blev räddare än jag/ mig, hur man nu säger