söndag 8 februari 2009

How you are my hero - How you're never here though

Hejsan!

Igår var jag, Lisa och Elin i Stockholm! Vi hade roligt! Fast om man tänker efter var det nog lite misslyckat. Vi hittade ingenting vi letade efter, utom Lisa som hittade en efterlängtad hatt. Elin köpte en tröja som var randig. Jag köpte en skiva, Glasvegas av Glasvegas. Jag är inte överförtjust i självbetitlade(..?) skivor, men trots det var det en mycket bra skiva! Jag har lyssnat igenom den 3 gånger nu.

På tåget hem hade vi pratstunde med två berusade fotbolls/hockey/annat-huliganer. Fast inte på samma gång. De hade nog inte kommit så bra överens.

Idag ska vi titta på Supernatural och Merlin. Jag längtar.



Dagens låt: Får man ha två? Jag kom just på att jag tycker om två!

Daddy's Gone - Glasvegas
The Small Print - Muse

1 kommentar:

Anonym sa...

teehee, vad gulliga dom är!