fredag 27 februari 2009

The sky and trees all blur every time I look at her

Hej, jag kom nyss hem från bussen (eller nyss och nyss, jag har hunnit äta ett äpple och så).

Skäggis va på bussen, han hade klippt sig. Det är en kille som alltid (iaf väldigt ofta) har skäggstubb. Vi har jättesvårt för att klura ut hur gammal han är. Han är kompis med en som är ett år äldre än oss, och Blek's lillebror som är lika gammal som oss. Men samtidigt ser det ut som om han skulle kunna vara över 25 år. Klurigt.

Jag är ganska så säker på att Blek's lillebror kallade honom för Micke.

Det är lite creepy att skriva om andra människor här. Men det gjorde jag ändå.

OCH, Om det är någon stackars liten krake som av någon anledning inte har laddat ner Forgive Durden's album Razia's Shadow. SE DÅ TILL ATT GÖRA DET. HÄR.

Jag äger nu skivan! I skivform! Jag är gladglad över det! För det är verkligen en av mina favvoskivor nånsin. Och man borde äga de som man älskar allra mest (skivor alltså).

1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså MICKE!

Haha jag tyckte du sa hicka! (duh..!)