måndag 9 februari 2009

Men du måste ju ha en titel!

Hallå där.

För tillfället sitter jag, Johanna och Lisa i skolan och har datorkunskap. Det är en ytterst tråkig lektion. Han lär oss att sudda i word.

Snart är det sportlov! Så. Vi skulle fika! Vad säger alla om Onsdag eller Torsdag? Vilken passar er bäst? Jag har för mig att Petra nämnde någonting om att titta på Camp Rock också. Det kan vi också göra!

Nu vill Johanna att jag ska posta en liten bild! Det kan jag göra. (:


Haha. Vi googlade på "Det spelar ingen roll", och då kom det här bedårande katten upp. Den har stora öron.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ingen skillnad för mig, alla dagar går bra...och ja camp rock, jag har den:)vart ska vi titta isf?

Anonym sa...

Okej, då bestämmer jag Onsdag! :)
Det spelar ingen roll! Det går bra hos vem som helst! Vi kan kanske bestämma det när vi fikar! (Om vi fikar först dvs) (: