lördag 27 december 2008

"Apa", tänkte Artemis och log elakt. "Ha ha."

Hejsan Internet och bloggen! Jag är tillbaka. Det har varit en galen jul och min tid har varit lagd på att handla julklappar istället för bloggen.

Hur känner jag mig?
Jag sitter nu här och känner mig en blandning av uttråkad, sömnig och varm. Jag blev väckt idag. Sådant blir man alltid lite tjurig av.

Så, vad har jag haft för mig under julen då?
Inte mycket, faktiskt. Jag har firat vanlig jul. Julklappar och julbord och julgran och allt det där. Jag fick bland annat: Ipod-högtalarsak, Usb-minne, örhängen, en tröja med mitt namn på och nagellack i mängder. Oj, jag höll nästan på att glömma DEN NYA ARTEMIS FUCKING FOWL BOKEN!!!!!

Vad tyckte jag om den då?
Omfgyidsfaydsgfyusadfadsfds! Den var asbra! Jag crushar på varenda karaktär i boken, speciellt Artemis, jag önskar att jag var så smart och rolig och sarkastisk och underbar! Och plotten var magnifik, liksom tidsresor..! Jag älskar den, bästa boken i serien! Finns det ingen därute som har läst den som man kan diskutera med?

Andra åsikter att dela med mig av?
Vi borde skaffa ny poll?`

God jul och hej då allesammans!

Inga kommentarer: