onsdag 3 december 2008

I'm gonna hide you in a dream

Idag hade jag hicka.
På kemin. Det är roligt att ha hicka tycker jag.
Först så var jag väääldigt nära att somna, och sen fick jag hicka och blev pigg.

Oh, min notbok som jag beställde har kommit =)

Just nu pågår en konsert på Arenan i Stockholm och jag önskar såhäääär mycket *visa med händerna* att jag befann mig där och inte här. Matilda strejkar och tänker vara vaken hela natten, bara för att hon inte fick gå för sina föräldrar.

Jag brukar fundera på om bloggskrivarna här på meeefkids, när de tar ett citat som titel, brukar ta ett citat som har något med någonting att göra. Eller om det bara blir ett random citat som låter smart eller roligt eller fint.

4 kommentarer:

Anonym sa...

mina rubriker brukar ha lite med inläggat att göra! För om jag har med någonting om tex fall out boy så brukar rubriken vara från nån av deras låtar :P Annars tar jag bara någonting som jag har på huvudet. Själv då?

Anonym sa...

YO YO klockan är 7 minuter över 1 och jag är fortfarande pigg! FANTASTISKT!! =) hihi

Anonym sa...

Jag brukar ta en snutt ur en låt jag har på huvudet eller något som någon sa, eller ett citat ur en film. Det brukar inte ha jättemycket med inlägget att göra, men ibland så!

Anonym sa...

jag tar oftast citat som beskriver hur jag känner mig just för stunden. Om jag inte skriver i inlägget hur jag mår och känner mig så har alltså citatet inte med inlägget att göra. Fast ibland har det det. Och ibland så är det bara något alldeles random ^^