torsdag 11 december 2008

I never said I missed her when everybody kissed her

FINE!

Jag skriver väl ett inlägg då! Bara för att det är så himla tråkigt när ingen uppdaterar.

Idag har jag fixat iordning min livejournal-sida. Japp, jag har livejournal. Fast jag skriver inte i den! Någon annan som har? Jag är magic_panic.

Jag pratade nyss med Agnes över msn! Damn, I love that girl. She fills med with happyhappyhappy.

I tisdags kom Panic at the Disco's live dvd ...Live in Chicago! Vi tittade på den. Jag tycker mycketmycket om den! Jag tycker mycketmycket om Panic!

LUCIA IMORN! Varje gång jag skriver Lucia tycker jag att nånting ser fel ut. Det är så tomt och kort. Det borde vara Luscia lr nått.

Go on, grab your hat and fetch your camera!

Svart spelar på Kafé Lillebror/Contrast imorn klockan 17.00! Ni kommer väl dit?

JULLOV SNART! YAY! YAY!

Fy fasen vad det här blev onödigt. Varför skulle jag skriva nått för? Här, lite skratt för att liva upp:
Photobucket

1 kommentar:

Anonym sa...

YAY uppdatering! Jag har tänkt skriva nåt i flera dagar, men jag har inte haft ett skit att säga.

Gihihih jag är på hyperhumör =D

And damn, I love you too!