onsdag 17 december 2008

Paulines ungdomsförening

Och vet du?
Skolkatalogen har kommit till mig idag!

HAHAHAHAH "Paulines ungdomsförening" xD Den var bääääst!! HAHA

Pualine... Det gör mig ledsen att jag bara har en termin kvar med henne. Det är nästan värt att välja Higher Level History bara för att bli undervisad av the one and only.

För övrigt så är det här en underbar eftermiddag (fortsättningen på den underbara dagen)!
Jag har INGE' plugg what so ever!!!! (bortsett från biologin och historian och svenskan och matten och musikprojektet etc som jag har över lovet. Men hey, lovet är långt, jag behöver inte göra allt det där nu!)
Mormor ringde mig för en stund sedan. Hon ville att Isa (Sackosäck-pokémon-dinosaurie-psycho-klumpen aka Fransk bulldog) skulle vara här för mormor och morfar skulle på konsert i kyrkan. Och jag var på så bra humör så jag erbjöd mig att gå och hämta henne, istället för att låta dem komma hit med henne. Och sedan satt jag på mormor och morfars golv i en halvtimme och var inte ett dugg effektiv på något sätt. Jag bara pratade lite med dem och lekte med Isa och gjorde egentligen ingent alls.
Jag älskar att göra inget alls så länge det inte finns saker som jag borde göra.

Fast vad jag egentligen ville säga var bara: HAHAHA på "Paulines ungdomsföreing"

ps.
Om det där inte var sådär hilarious på riktigt så försvarar jag mig med att vad som helst får mig att skratta idag. Vill du ha det bekräftat hänvisar jag till Linda.
ds

3 kommentarer:

Anonym sa...

:) jag skrattade mest åt all crossdressing. (men jag klagar inte)

Anonym sa...

det var skitroligt!!! jag började garva ihjäl! men när alla säger att eskils är en emo-skola, då har de bara sett esteterna...

Anonym sa...

hahahhaha xD
jämförde du esteternas klasskort med IBelevernas? Vi ser alldeles förskräckligt ordentliga och duktiga och "vuxna" ut.
Usch, jag vill inte se ordentlig och duktig ut.
Men lite roligt var det. Fördomar kan vara mer sanna än man tror.