fredag 26 december 2008

I've been breaking mirrors since 1984

Jag hade en bra julafton.
Tomten kom, det var mysigt.

Jag fick massa julklappar! Jag måste ha varit en ängel i år. Här är några
  • Pingisracket
  • Senses Fail's skiva Life is not a Waiting Room (den är jättebra! det känns som att de har hittat sin genre. Texterna är dock fortfarande nästan pinsamt dåliga
  • Escape the Fate's skiva This War is Ours (som naturligtvis är underbar!
  • Sju plektrum
  • Presentkort på HM (som Alice skrivit en otroligt långt och hilarious rim till)
  • Parfym ( !!!! ) (Paris Hilton's! =S (förlåt Dennis, och förlåt för parantes i parantesen). Fast jag tror att den luktar gott. Jag är bara ovan vid parfym)
  • Ny eyeliner
  • Nu har jag säkert glömt nån av de viktigaste sakerna

Jag sitter nu och lyssnar på Life is not a Waiting Room. På omslaget är det en kostymklädd man men gasmask. Vad är detta med gasmasker?

Igår var vi allihop hemma hos Elin och fick julklappar (hrm hrm ^^) och spelade Rock Band. Det var mysmys. Vi tittde på Polarexpressen också, för den gick på TV. Jag tycker att den är dålig. Lite söt kanske.

OJ inte visste jag att vi skulle till famor och farfar NU! Hörs senare!

----

Hej nu har jag varit hos farmor och farfar. Det var god mat. Och god choklad. Och jag är tjock.

I'm sick of seeing my face. But I'm allowed to be sick of seeing my face. It's MY fucking face!

Inga kommentarer: