onsdag 3 december 2008

I will never believe in anything again

Jag vet inte om det här är surt eller sött, men när man är ett svenskt harry potter- fan får man ibland små glödlampor över huvudet när man inser vad speciella ord betyder. Jag insåg nyss att Nevilles Rememberall simply betyder Remember all. Jaha! Det hade jag inte tänkt på förut!



Idag har jag lyckats spoila mig för både Heroes och Gossip Girl. Men det gör ingenting! Jag tror att det var bra saker.

Jag har ont i huvudet. Det var ett tag sen sist. Det är otrevligt.

Jag har funderat mer på fans. Men jag har ingenting att skriva ner.


Det var visst allt jag hade. Peace. Eller vänta! Bild! Pete Wentzzzzz

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha vilken stor stol!

vad funderade du på?

Anonym sa...

pojski, vad snabb du är!

jag vet inte, typ varför och hur och om det stör folks vanliga liv och utväckling, det här med fandom.