lördag 6 december 2008

Not that there's anything wrong with that

hej hej hej.

Idag åt jag sushi på det där stället i stan vid Waynes coffee. Det var gott. Mike som är ett år äldre än oss som Devon gillade var där. Tillsammans med hon från iesk som är yngre, har en tvilling, och är med på en lite oturlig bild där han halvblundar på alla iesk-tidningar lr vad man ska kalla dom. De satt i hörnet och såg kära ut.

Fall Out Boy har en låt som heter Tiffany Blews från deras nya album. Refrängen går "Oh baby, you're a classic, like a little black dress". Men varje gång jag nynnar den i mitt huvud blir det "Oh baby, you're a black dress... wait, no". Irriterande.

Jag håller på att lyssna igenom de sådär 50 nya jullåtarna som jag har laddat ner. Det är trevligt. Jag kanske postar en bunt sen.

Nyss lyssnade jag på I Saw Daddy Kissing Santa Claus av Stand Still. Den är väldigt rolig.

I saw Daddy tickle Santa Claus
Underneath his beard so snowy white
I couldn't make a noise
Yeah, who would've thought that he liked boys?
It seems that he's much further in the closet than my toys

Inga kommentarer: