torsdag 4 december 2008

If you don't go to highschool, you will defenitely go to jail

ooooops, jag tror inte att jag har något att säga.
Mina fingrar liksom automatiskt klickade sig in här, and here I am, writing another useless post.

Jag hade schemalagt 45 minuters historiaplugg från klockan 18-1845, men jag kom inte hem förrän sju. Att köpa födelsedagspresent tog längre tid än jag trodde. (trots att jag slutade en timme tidigare än vanligt, så kom jag hem en timme senare än vad jag schemalagt. lol på mitt schema)

Usch, nu har jag ont i huvudet igen. Jag har alltid ont i huvudet i slutet av veckan innan helgen. För efter sisådär 2-3 nätter av sömnbrist mår jag inte så bra. Jag förstår bara inte varför jag inte lyckas sova under skolveckorna. Det hinns inte med helt enkelt. Tidsbrist leder till sömnbrist.
Ouch, klockan är massor = ännu en för kort natt. suck.

Jag suger. Varför har jag sådana problem med att hantera mitt eget liv? Allt går bara fel. Och om något går rätt, så leder det till att något annat går fel.

Julklappar ger mig ångest. Liksom torsdagsmornar då det finns en risk att vi ska ha uppsatsskrivning på engelskalektionen. Och det faktum att jag utvecklas baklänges i mitt fiolspelande pga min trogne följeslagare tidsbrist.
Och funderingar om framtiden. Och funderingar på vad jag egentligen gör med mitt liv. Hallå, hjälp, man får bara ett liv (tror jag) och vad gör jag?! Ingenting! Jag bara sitter här och kastar bort mina chanser att göra något bra! Snart går man i pension och dör!
jag överreagerar väl lite skulle jag tro.

Jag har köpt en nytt silverglittrigt nagellack
Under vinterhalvåret är jag i konstant behov av glittrigt nagellack. Silverglittrigt måste jag ha hemma (burken ska stå på mitt nattygsbord), men jag brukar bryta av med andra färger då och då.
I förrgår använde jag det allra sista av mitt gamla silverglittriga nagellack, och nu har jag ett nytt. De två dagarna emellan var förskräckliga. Nagellacket blev nött och jag hade inget att måla på!

Inga kommentarer: