fredag 5 december 2008

Igår luktade Johanna på syrsor. Dom var jättegooda!

Hej.

Jag är i denna stund i skolan och jobbar inte. Jag glömde Breaking Dawn hemma, som jag har läst lite i varje dag, så nu är jag rastlös. Jag vill läsa. Jag borde läsa i naturkunskapsboken istället, men det måste vara den mest sövande bok ever.

Uh. Jag har tråkigt.

Åh. Jag kan fortsätta skriva på min önskelista! Den är nästintill klar, jag har jättemånga saker som jag önskar mig!

Ikväll ska vi till Petra! Det ska bli roligt! (:

Inatt drömde jag att Jag , Johanna, Agnes och Lisa skulle gå till Petra, men på vägen dit så följde en kvinna efter oss. Hon var värsta läskig och hade röda glittriga ögon. Vi sprang ifrån henne och hammna vid en korvkiosk. Där var det massor med motorcykelgubbar som åt kötbullar och mos! Sen kom pappa och hämta oss. Och då sa Lisa " Nu fan ska jag ha popkorn!" Och dom hade visst popkorn i korvkiosken. Det var tur, för Lisa ville verkligen ha popkorn.

heh.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahah jag älskar drömmen <33 xD hahaha