söndag 7 december 2008

My body is an orphanage, we take everyone in

FOLIE A DEUX LEAKED!
YAY! YAY! YAY!
I am happy happy happy. I am listening to it. I am in love. I am dizzy. I am giggly. I am ignoring everything else. I am singing. I am trying to hear what Patrick is singing. I am trying to hear what the songs are about. I am loving the fact that it's tricky. I am not feeling bad for the french test I will be failing tomorrow.

:D Fall Out Boy <3

I wanna scream "I Love You" from the top of my lungs
but I'm afraid that someone else will hear me

Om någon vill ha det så skickar jag gärna.

Jag är övertygad om att detta är deras bästa album.

Lil' Wayne är med på det. Han sjunger. Och det är en jättecool del av låten :D

20 dollar nose bleed <3333

2 kommentarer:

Anonym sa...

du ändrade titeln? jag är säker på att det var något om tragedies först

Anonym sa...

HAHA ja. Jag hade "Nobody wants to hear you sing about tragedy" som provisorisk titel, för jag vill posta XD. Men denna är mycket mer mystisk