onsdag 17 december 2008

lovlovlovlolvovlovlvovlov

Vill du veta en sak?
DET ÄR SNART LOV!

*happydance*

Det här har varit en alldeles underbart glad dag och jag känner mig allmänt hyper. Tanken på att det är sista skoldagen innan avslutningen ger mig massa spring i benen. Därför har jag varit mer eller mindre studsig av mig idag. Studsig och skrattig och sjungig och dansig och allmänt ofokuserad. Till och med på pingisen! =o

På tal om pingis... Matilda, vi håller, du slår. okej?

Jag har flyttat!!
... skåp alltså. Jag har bytt skåp. Hittills så har jag och Peter haft våra skåp i en avlägsen krok av korridoren, fyrtio meter från alla andra. Men nu har jag flyttat till gänget och det var på tiden tycker jag.
Matilda och Linda fick hjälpa mig med flyttstädningen genom att bära alla böcker. Vänner är till för att utnyttjas ^^

Jag hittade en papperssvala som jag fått av Dennis för länge sedan. Den låt under en hög papper i mitt gamla skåp. Då blev jag glad, men sedan kom en IB2:a och hade en silverpapperssvala och den var finare. Jag undrar varför hon hade den? Min var rutig.

Idag var den roligaste kemilektionen hittills. Inte ens Linda tog laborationen seriöst. För en gång skull kände jag mig som den smarta av oss. (i och med att Linda verkade vara besatt av att nollställa vågen i tid och otid)

Och HAHA på att Linda lät som LillDennis mamma!!
Och HAHA på att man skulle ha skyddglasögon trots att vi inte hanterade något annat ämne än vatten.

Jag vill se Panic at the Disco's live-dvd!!!
Ni andra har såklart redan sett den, men ni kan väl se den med mig en gång till? :D


LoooOOOoooOOOoooooooOOooooooOooooOOOOOooov

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh, vad upplivande det här inlägget va!

Och Panic, ja, när som helst! kanske... fredag?

Anonym sa...

jag är upptagen på fredagkvällen. (fast inte på förmiddagen och dagen)
lördag skulle passa mig bättre.

Anonym sa...

Men nu är jag helt ensam med min skåp.... -.- då får jag väl flytta på min skåp oxå. Men efter lovet. Orka göra det imorn.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!!!!!!!!! AAAAAAAHHH!!!! Jag VILL INTE till usa, men måste... BU på skilsmässor. de suger! Särskilt för unga vuxnar som mig!

Anonym sa...

haha, jag tänker slå HÅRT! fast jag har redan hämnats lite^^ hoppas du trivs i ditt nya skåp, väntar fortfarande på inflyttningsfesten;)

Anonym sa...

lördag it is. och hahaha "unga vuxna"