lördag 20 december 2008

Call me up before you're dead

Idag åt jag mycket. Jag är proppmätt!

Så vi var på stan hela gänget och letade lite juklappar. Jag köpte min första. Jag suger? Vi åt på Bamboo City (heter det så?) och det var dyrt och bufféigt. Gott! Sen åkte vi till Elin och tittade på Live in Chicago med Agnes. Det var roligt!

Så igår skickade min bror en länk till ett spel som går ut på att man tänker på en person och den frågar en 20 frågor för att till sist gissa vem man tänkte på. Jag blev lite beroende och spelade rätt så många gånger. Den har rätt kusligt många gånger. Ni borde prova, så här är länken, var berädda på ett och annat WHOA!

Random pic of the day: Kieren Webster of The View


Take care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag gjort det massa gånger. Det är LÄSKIGT :s
Jag får för mig att den vet allt om mig och kan läsa tankar

Anonym sa...

heh, va söt han va!