tisdag 23 december 2008

What can you do with a sentimental heart?

Hallooo! Jag var också på stan idag! Köpte de sista julklapparna, med mamma.

Jag köpte en Pettsson-figur till min mosters partner Lasse. Det kommer bli pinsamt när han öppnar den! Men den va söt :P

När jag var på Bokia råkade jag ha ner en hel hög med böcker. Hela affären stannade upp av det misstänkta ljudet. Awkward!

Ja, moster Ingrid och Lasse kommer hit ikväll och firar jul här och ska med på opera och allt det där. De bor i Skåne. De tar med sig både hund och katt. Jag ser fram emot katten, men inte hunden. Mamma har köpt äckliga hund-prinskorvar till Tikki (hunden). Jag vet inte om det stavas så. Katten heter Kajsa och är liten, söt och ganska gammal.

Jag har nyss laddat ner ett album med She and Him. Det är bra. En gång när jag tittade på De kallar oss artister var det nån som gillade dom. Jag minns inte vem det var, tyvärr.

Jag längtar till imorn, weeoweoi.

Igår hittade jag Jamie T i skivaffären i Tuna Park! Jag blev positivt överraskad. Jag gillar den affären, man kan hitta massor med udda saker om man tittar igenom deras skivor.

Ryan Ross har börjat blogga varje dag (we're so blogging)! Det är roligt, jag vet inte om han är uttråkad eller nått :D

Vårt pepparkakshus:


GOD JUL!

EDIT: Oh my, hur kunde jag glömma! Jag mötte Mr och Mrs Thompson på stan! På sanning! Det var awkward! Jag visste inte vad jag skulle säga! De hade sin unge med sig, och jag har totalt glömt bort vad den heter eller ens om det är en kille eller tjej! Hahahhaah.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, händelserik shoppingtur.
Bokhögen (hahaha stackars dig!) och Thompsons.
Jag var i VÄsterås idag med Pappa. Jag skulle till violinateljen men det var stängt. Så jag strosade omkring för mig själv ett tag istället. (pappa ville inte ha sällskap av mig!)

Anonym sa...

gulligt pepparkakshus förresten =)
vi har inte byggt något =/

Anonym sa...

haha han heter albin:P efter mr thompsons farfar har jag för mig:P

palGLOW sa...

VAA :O Så de är här och firar jul istället för Portugal :O Jag vill också träffa dem :(

/ASTRID