söndag 21 december 2008

Who will I be when I wake up next to a stranger?

Ho ho ho!

It is late. But you know, JUL LOV, så det gör ingenting!

Idag gick Love Actually på tv. Jag älskar den filmen! Och vanligtvis när jag ser den så fangirlar jag Alan Rickman, för att guh, han och hans röst, loooove. Men idag slogs jag av hur förskräckligt vacker Kiera Knightley är. Liksom verkligen. Underbart underbar. Hon och hennes leende, loooove.

Och när jag ändå är på upskatta-kvinnor humör, denna bild på Pete Wentz och hans fru Ashlee:Photobucket

Wow, hon är vacker. Verkligen. Jag reagerar inte ens på foten, i vanliga fall reagerar jag ungefär "ughuääh" på nakna fötter. Men hon är bara så... vacker.

Och haha åt att jag atomatiskt går "Pete och hans fru", trots att hon förmodligen är kändare än vad han är.

Och oj oj, vad utseendefixerat detta blev. Det menade jag inte. Ibland blir jag paff av hur vackra folk är. Och varför finns det ingen bra synonym till vacker? Om jag skulle använda typ snygg så blir det ännu mer ytligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

OMG Kiera är makalöst vacker!

ville bara säga det...