torsdag 18 december 2008

if anyone ever really knew me, they'd string me up and leave me as a sign of what not to become

HEY, SO...

Jag hart vart hemma sjuk idag och igår. Nu är det jullov! Och jag är på bättringsvägen .

Jag har egentligen ingenting att skriva, men jag är lite uttråkad. Farbror Urban och pappa pratar på nedervåningen.

Så, The Academy Is.../Pete Wentz har gjort en hilarious spoof på när Bush blir skoad.
Haha! "The Academy WAS!" Och Pete har tydligen 3 skor! :D

Dagens låt: Lullaby - Fall Out Boy
En 2 minuter acustisk underbart söt liten sång. Det är förmodligen sorgligt att jag under de 5 dagarna som jag ägt denna sång har jag lyssnat på den 33 gånger. Heh. Och jag har ändå inte tröttnat på den än.

God Jul.

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken söt liten sång.

Don't be sick! Be frisk!