tisdag 14 oktober 2008

And I don't even know what kind of fool you're taking me for

Öh, vart tog mitt förra inlägg vägen? Där jag skrev om mitt skiv-löfte? Det kan ju inte bara försvinna!

I vilket fall som helst så är skivlöftet brutet. Men det var Fall Out Boy som bröt det först! Deras skiva släpps inte längre den 4:de, utan den 16:e December. Blöh.

Så jag beställde två skivor! Med The Academy Is... och Cobra Starship!

Cobra Starship är underbara. Egentligen kan det hända att deras musik är ganska dålig... det är mycket möjligt att jag kommer ångra mitt köp! Men just nu är Gabe Saporta, sångaren, min favoritperson. Gabe:


Han är galnare än han ser ut. Hela Cobra Starship är crazy.

I like crazy things.

Dagens låt: Cobra Starhip - Guilty Pleasure

OH! Lägg speciell märke till the chuckle som är 1.48, efter "So fuck 'em if they can't take a joke". Den är ganska underbra. Alla random saker i låtar är underbara! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

gabe verkar vara rolig XP