onsdag 8 oktober 2008

Inlägg som detta & det förra händer bara när jag hållit mig borta från internet ett tag och sen plötsligt blir jag överöst med massor av underbarheter

I'm really really sorry for spamming you, but I just had to make this post.

See, there's this band called Fall Out Boy. And I know it's like the biggest cliché to be both a Panic at the disco and a Fall out boy fan. Men jag älskar dom ändå.

För att Pete är ganska underbar och rolig och han får mig att tänka.

För att Patrick har en underbar röst.

För att de har singlar som ser ut så här:

För att Joe Trohman skriver blogginlägg som detta.

För att allt jag vet om vad som händer i amerikansk politik vet jag från dom.

För att Patrick och Pete i videon till "I don't care" är utklädda till nunnor och snattar grejer i en affär.

För att de bryr sig så förskräckligt mycket om sina fans.

För att Pete klädde ut sig till Vlad the baker i en blond peruk och missmatchande kläder och gav sina fans totalt exklusiva sånger. Och donuts.

För att de bara verkar vara bra människor.

Och säkert en miljon andra anledningar.

Inga kommentarer: