lördag 18 oktober 2008

Remolution

Balsta idag! Remolution! Det var ganska underbart.
Och banden var bra.
Jag var där med Linda och Matilda från klassen, och med slagsta-Matilda. Och det fanns jättemånga där som jag kände, det var trevlans.

Och ååååh, basisten i Cloud!!!! Hans hår! Jag dör! Det är ungefär Bill-stil på det, fast blått! Det står åt alla håll och och ser jättemjukt ut, och han hade glitter i det!
Jag blev störtförälskad. Fast bara i honom, för bandet var inte speciellt bra. Han var väl inte heller speciellt bra egentligen. Men åh, hans hår.

Oj, det tjuter i mina öron. Det där med öronproppar kanske är en bra idé. Det var många som hade öronproppar. Oj, vad mycket det tjuter.

Och Euphoric upphör inte att förvåna mig. Varje gång jag ser dem uppträda har de gått så otroligt mycket framåt sen sist. Så även ikväll.

Jag måste säga att det var lite segt med röjet idag. Fast jag kom i röjstämning ändå, så när sista bandet spelade (Dave! Haha, Nogge var fett bra!! Han levde sig verkligen in i musiken!) kastade jag mig in i den lilla röjklumpen som fanns. Jag hamnade bredvid en snubbe som hade fullt med nitar på hela ryggen. Jag kanske har lite blåmärken här och var.
Och jag hade precis uppnått det där underbara tillståndet då hjärnan liksom kopplar bort allt annat och man bara fokuserar på musiken, när Joy kommer och drar i mig. Det visade sig att min syster blivit sjuk, så jag och Matilda tvingades gå hem med henne. Gå, för att hon inte klarade att cykla.
Och precis när jag kommit i stämning. =( Fan.

Men det var ändå en riktigt härlig kväll. Och jag är så otroligt spelsugen nu! Tur att jag bara behöver vänta tills imorgon med att spela. =D

Jag hoppas att ni andra också hade en bra kväll!

Godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

det låter trevligt! nån gång vill jag verkligen se nogge....

vad hände med din syster?!

och vi hade det också trevligt!

Anonym sa...

ja, det var underbart.
Och ja, nån gång måste du se nogge

hon blev typ sjuk. :(

*väntar på inlägget om er kväll*