söndag 19 oktober 2008

Gibson

Well, is it hard understanding?
I’m incomplete
A life that’s so demanding
I get so weak
A love that's so demanding
I can’t speak


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag bara känner för att posta nåt nu, men jag har egentligen inget att säga.

Rep på Balsta nyss. Det gick bra.
Haha, vi imponerade på Euphoric med Marias splitter nya Gibson Les Paul.
Den är så snygg!! Och, en Gibson liksom! Hur coolt är inte det?
Den kostade runt elva tusen. Jag skulle inte betala hälften av det priset för en bas. Eller joo, kanske. Men elva tusen?!?!
Respekt.

Om några månader kanske vi har en spelning! Vårt första gig! Respekt det också. Om det inte vore för att vi nästan suger. Men vi får väl bli bra till dess.

Faktiskt så börjar det kännas rätt bra nu. Jag är liksom inte ovan att spela bas längre. Det känns härligt och normalt att göra det. Och mina fingrar är inte så osmidiga längre. (Tack fiolen för det. Det är bara lite längre avstånd på en bas ^^ ) Och jag älskar att vara basist, jag får spela de mörkaste och coolaste tonerna. :P

Nu försöker jag arbeta mig igenom berget av plugg. Fast jag har bara skrapat lite på ytan än.

Inga kommentarer: